Algemene absintdiscussie

Tsjechisch reveil

Helfrich (04/28/06 om 12:40:31):

Je gaat er niet van trippen en er hoeft niets in de fik gestoken te worden. De meeste "Czechsinth" heeft weinig met absint te maken en de Tsjechen slaan een nieuwe weg in. Dat meldt de Praagse Post: http://www.praguepost.com/P03/2006/Art/0427/featu3.php

 

sixela (04/28/06 om 16:50:50):

Jaja - en Kyle zegt zoals altijd dat je kunt filteren, niet hoeft te distilleren, en dat anijs slecht is  ::).

 

radioflux (05/01/06 om 01:08:08):

"[...] The [b]Tesco[/b] at Národní trída sometimes stocks Toulouse Lautrec. [...]"

Absint(h(e)) in de supermarkt! Die Tjechen zijn de rest van Europa alweer ver vooruit...

 

Helfrich (05/01/06 om 10:37:07):

Voor de goede orde, in de landen waar ik met enige regelmaat kom is sterke drank gewoon in de supermarkt verkrijgbaar, waaronder absint of wat daarvoor door moet gaan -- behalve in Nederland waar ik helaas ook met enige regelmaat vertoef.

 

Helfrich (05/01/06 om 10:53:00):

sixela schreef:

Jaja - en Kyle zegt zoals altijd dat je kunt filteren, niet hoeft te distilleren, en dat anijs slecht is  ::).

Wie weet komt hij daar straks niet meer mee weg, als de Praagse Götzendämmerung doorzet. Mijn verwachtingen zijn niet hooggespannen en mijn aandacht richt zich niet op die hoek. Mocht er ooit wat interessants gebeuren, dan merken we het wel.

 

Algemene absintdiscussie